مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 18:452023-07-08اقتصادي

کنسرسیوم مهارت و اشتغالزایی در بوشهر تشکیل شد


سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای بوشهر گفت: اولین کنسرسیوم مهارت و اشتغالزایی به همت دانشگاه فنی و حرفه ای در استان بوشهر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احسان بهمیاری عصر شنبه در این نشست با بیان اینکه در دانشگاه فنی و حرفه ای بیش از 65 درصد دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی جذب بازار کار می شوند گفت: دانشگاه فنی و حرفه ای در اشتغال دانشجویان پتانسیل بالای دارد.

وی افزود: دانشگاه فنی و حرفه ای استان به عنوان بزرگترین دانشگاه مهارتی استان است.

دانشگاه فنی و حرفه ای استان با 3 مرکز و بیش از سه هزار و 100 دانشجو در استان، رسالت تربیت تکنسین، نیروی ماهر و کارآفرین را برعهده دارند.

بهمیاری یادآور شد: دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای علاوه بر دانش دانشگاهی و تئوری دارای سطح دانش مهارتی تخصصی هستند که همین موضوع زمینه ساز اشتغال فارغ التحصیلان می شود.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای واحد بوشهر اضافه کرد: هدف از ایجاد این کنسرسیوم برآوردهای نیاز صنعت، ظرفیت و پتانسیل های موجود استان در زمینه های تخصصی است تا تربیت دانشجویان بر اساس مهارت های تخصصی و ویژه شغلی مورد نیاز استان توسط دانشگاه فنی و حرفه ای صورت گیرد.

آموزش بر اساس بازار کار رییس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر ضمن تاکید به شناسایی بازار کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنسرسیوم مهارت و اشتغالزایی در بوشهر تشکیل شد

کنسرسیوم مهارت و اشتغالزایی در بوشهر تشکیل شد