مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 15:152023-06-22اجتماعي

شرکت بیش از 9 هزار داوطلب البرزی در آزمون ورودی مدارس سمپاد


مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: بیش از 9 هزار داوطلب البرزی در آزمون ورودی پایه اول های هفتم و تکمیل ظرفیت پایه دهم مدارس سمپاد استان البرز شرکت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی حجرگشت ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از روند برگزاری آزمون ورودی مدارس استعداد درخشان در استان البرز از برگزاری آزمون های ورودی پایه هفتم و تکمیل ظرفیت پایه دهم مدارس استعدادهای درخشان خبر داد.

وی گفت: تعداد 6509 دانش آموز متقاضی ورود به پایه هفتم در 34 حوزه و 2576 دانش آموز متقاضی ورود به پایه دهم مدارس سمپاد در 15 حوزه در حال رقابت هستند.

حجرگشت افزود: آزمون ورودی پایه هفتم مبتنی بر سنجش استعداد تحلیلی در زمینه های هوش، استعداد و خلاقیت و آزمون ورودی تکمیل ظرفیت پایه دهم مبتنی بر سنجش استعداد تحلیلی و تحصیلی در زمینه ارزیابی توانایی تحلیل، ریشه یابی، طبقه بندی و سازماندهی مطالب و مباحث گوناگون و سوالات استعداد تحصیلی در سطح محتوای کتاب درسی با تاکید بر سطوح بالای شناختی، تلفیق دانش، مفاهیم و مهارت های دو یا چند ماده درسی در برخی از سوالات است و به شیوه چهار گزینه ای با احتساب نمره منفی می باشد.

قابل ذکر است آزمون تکمیل ظرفیت پایه دهم مدارس استعداد درخشان در روز جمعه دوم تیرماه 1402 برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت بیش از 9 هزار داوطلب البرزی در آزمون ورودی مدارس سمپاد

شرکت بیش از 9 هزار داوطلب البرزی در آزمون ورودی مدارس سمپاد