مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 14:002023-07-17اقتصادي

نقش فاوا در اجرای 37 درصد از احکام برنامه چهارم تحول و پیشرفت تهران


مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران از نقش سازمان فاوا در اجرای 37 درصد از احکام برنامه چهارم تحول و پیشرفت شهر تهران خبر داد و گفت: از مجموع احکام 144گانه برنامه چهارم 54 حکم مربوط به سازمان فاواست.

- مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران از نقش سازمان فاوا در اجرای 37 درصد از احکام برنامه چهارم تحول و پیشرفت شهر تهران خبر داد و گفت: از مجموع احکام 144گانه برنامه چهارم 54 حکم مربوط به سازمان فاواست.

در واقع سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات در باب ماموریت هوشمندسازی و بهبود مدیریت دارای 13 حکم اختصاصی است و در اجرای 41 حکم برنامه ی چهارم تحول و پیشرفت شهر تهران نیز نقش آفرینی خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنا براعلام روابط عمومی اداره کل برنامه وبودجه شهرداری تهران، نشست تعاملی مدیران کل و معاونین ادارات کل برنامه و بودجه و پایش برنامه ارزیابی عملکرد شهرداری تهران با مدیران سازمان فاوای شهرداری تهران برگزار و طی آن در خصوص وضعیت بودجه ای سازمان فاوا و به روز رسانی سامانه های تخصصی حوزه برنامه ریزی شهرداری تهران تبادل نظر شد.

طی این نشست، گزارشی از وضعیت بودجه سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران از سال 1397 تا 1402 ارائه شد و برنامه ها و چالش های این سازمان در اجرای برنامه ها مورد بررسی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش فاوا در اجرای 37 درصد از احکام برنامه چهارم تحول و پیشرفت تهران

نقش فاوا در اجرای 37 درصد از احکام برنامه چهارم تحول و پیشرفت تهران