مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 11:202023-07-05ورزشي

علی خلیلی: فصل جدیدی در ترویج ورزش همگانی آغاز شده است


سرپرست فدراسیون ورزشهای همگانی با اشاره به برگزاری طرح های تابستانی این فدراسیون گفت: هدف از برگزاری طرح «مترو اسپرت» معرفی عملی و اصولی ورزش همگانی به مردم است.

- سرپرست فدراسیون ورزشهای همگانی با اشاره به برگزاری طرح های تابستانی این فدراسیون گفت: هدف از برگزاری طرح مترو اسپرت معرفی عملی و اصولی ورزش همگانی به مردم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی خلیلی با اشاره به ظرفیت عرصه عمومی برای ترویج ورزش همگانی اظهار داشت: تاکنون معرفی ورزش همگانی از طریق رسانه های جمعی و اجتماعی و همایش های پیاده های روی بوده است، اما ساکنان کلانشهرها به دلیل مشغله کاری زیاد فرصت آشنایی اصولی با ورزش همگانی را نداشتند، طرح مترو اسپرت با بردن ورزش به میان مردم و دعوت آن ها به مشارکت فصل جدیدی در ترویج اصولی ورزش همگانی است.

سرپرست فدراسیون ورزشهای همگانی ادامه داد: هریک از علاقمندان به مشارکت در طرح مترو اسپرت، پس از آموزش اصول ابتدایی طناب زنی، پرتاب دیسک، فریزبی و بازیهای فکری با اشتیاق خود را محک می زند و با توجه به حضور اعضای کمیته استعدادیابی فدراسیون ورزشهای همگانی به صورت میدانی در این طرح، در صورت مشاهده هر استعدادی جهت ادامه فعالیت ها به انجمن مربوطه معرفی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی خلیلی: فصل جدیدی در ترویج ورزش همگانی آغاز شده است

علی خلیلی: فصل جدیدی در ترویج ورزش همگانی آغاز شده است