مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 13:002023-07-17سياسي

استادان دانشگاه های عراق چهره واقعی آمریکایی ها را افشا کنند


عضو حقوقدان و رییس پژوهشکده شورای نگهبان در دیدار هیاتی علمی از عراق تاکید کرد استادان دانشگاه های عراق علاوه بر روشنگری درباره جنایت آمریکاییها در ترور شهیدان مقاومت باید به تبیین ایثارگری ها و خدمات شهیدان سلیمانی و ابومهدی در سطح منطقه بپردازند.

- عضو حقوقدان و رییس پژوهشکده شورای نگهبان در دیدار هیاتی علمی از عراق تاکید کرد استادان دانشگاه های عراق علاوه بر روشنگری درباره جنایت آمریکاییها در ترور شهیدان مقاومت باید به تبیین ایثارگری ها و خدمات شهیدان سلیمانی و ابومهدی در سطح منطقه بپردازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز رسانه پژوهشکده شورای نگهبان، دکتر عباسعلی کدخدایی عضو حقوقدان و رییس پژوهشکده شورای نگهبان در دیدار استادان حقوق دانشگاه های عراق که به منظور بازدید و آشنایی با پژوهشکده شورای نگهبان در این پژوهشکده حاضر شده بودند گفت: نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران که 44سال پیش با رهبری امام خمینی(ره) شکل گرفت یک نظام مردمسالار دینی است که هم حضور مردمی و هم حفظ شریعت اسلامی در آن دیده شده است.

رییس پژوهشکده شورای نگهبان گفت: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران که در همان سال نخست پیروزی انقلاب تدوین و تصویب شد بر دو پایه استوار است؛ اولین پایه، احکام و موازین دین اسلام است که در اصول مختلف از جمله اصول 2 و 4 بر آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استادان دانشگاه های عراق چهره واقعی آمریکایی ها را افشا کنند

استادان دانشگاه های عراق چهره واقعی آمریکایی ها را افشا کنند