مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 16:452023-07-12سياسي

قالیباف: دشمنان برای موضوع حجاب برنامه دارند/وجوب شرعی حجاب قطعی است


رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی گفت: همه باید آگاه باشیم که دشمنان ایران و اسلام برای موضوع حجاب برنامه دارند و در کمین اند تا این مسئله را دستمایه دوقطبی ساختن جامعه کنند و ولاءِ اجتماعی را هدف قرار دهند.

- رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی گفت: همه باید آگاه باشیم که دشمنان ایران و اسلام برای موضوع حجاب برنامه دارند و در کمین اند تا این مسئله را دستمایه دوقطبی ساختن جامعه کنند و ولاءِ اجتماعی را هدف قرار دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی که به مناسبت روز عفاف و حجاب صادر شده است، به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم بیست ویکم تیرماه روز عفاف و حجاب و روز پاسداشت یکی از مهم ترین ارزش های اسلامی و ایرانی است.

این میراث ملی و واجب شرعی، حاصل مجاهدت مردان و زنانی است که در طول قرن ها برای ارج نهادن به جایگاه خانواده و پاسداشت حیا و عفاف زنان و مردان ایرانی جانفشانی کرده اند.

در وصیت نامه شهدا، که نماد ایثار در راه دفاع از ارزش های دینی و احیای امر الهی اند، اهمیت و ارزشمندی حفظ حجاب به عنوان یک ضرورت شرعی و یک الزام برای صیانت از ارزش های اجتماعی به کرات توصیه شده است؛ آنان که در راه دفاع از مرزهای جغرافیایی این آب و خاک جان فدا کردند، به همان اندازه بر دفاع از مرزهای فرهنگی نیز تأکید داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: دشمنان برای موضوع حجاب برنامه دارند/وجوب شرعی حجاب قطعی است

قالیباف: دشمنان برای موضوع حجاب برنامه دارند/وجوب شرعی حجاب قطعی است