مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 17:002023-06-27اقتصادي

فعالیت 101 گروه ثابت و سیار دامپزشکی در بازار دام مازندران


سرپرست اداره کل دامپزشکی مازندران از تشکیل 51 اکیپ ثابت و 50 اکیپ سیار توسط اداره کل دامپزشکی مازندران جهت طرح تشدید نظارت بهداشتی عید قربان خبر داد.

- حمزه آقاپور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیت 101 گروه ثابت و سیار دامپزشکی در راستای طرح نظارت بهداشتی عید قربان افزود: کارشناسان امر ضمن نظارت بر مراکز عرضه و قصابی ها در روزهای قبل از عید قربان، با برپایی چادر و امکانات مورد نیاز در روز قبل و روز عید قربان در میادین از پیش در نظر گرفته شده عرضه دام حاضر خواهند شد تا مردم عزیز را در تهیه دام سالم مردم یاری کنند، همچنین ناظرین شرعی با حضور در این میادین، پاسخگوی مشکلات شرعی شهروندان هستند.

وی از شهروندان خواست تا با توجه به هماهنگی به عمل آمده با شهرداری ها مبنی بر تعیین مکان های مشخص برای عرضه دام زنده در هر شهرستان و استقرار اکیپ های بهداشتی دامپزشکی به منظور تایید سلامت حیوان، با مراجعه به این میادین نسبت به خرید دام زنده اقدام کنند و تاکید کرد: تا قبل از خرید با مراجعه به این اکیپ ها به صورت رایگان از خدمات دامپزشکی بهره مند و از سلامت دام مطمئن شوند.

آقاپور کاظمی با تاکید بر خرید گوشت دارای مهر کشتارگاه گفت: مردم در خرید گوشت قرمز از قصابی ها حتماً به مهر و تگ کشتارگاهی دقت کنند و از خرید گوشت قرمز فاقد مهر کشتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 101 گروه ثابت و سیار دامپزشکی در بازار دام مازندران

فعالیت 101 گروه ثابت و سیار دامپزشکی در بازار دام مازندران