مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 20:552023-07-13اقتصادي

بازدید استاندار قزوین از هیچ!


به تازگی استاندار قزوین بازدیدی از کارخانه خودروسازی مانیان خودرو داشته است.

بازدیدی که از هیچ بوده و خط تولیدی که هنوز پس از سال ها راه اندازی نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از آخرین خودرو، مانیان خودرو که بازوی تولیدی پرشیا خودرو به حساب می آید، مدت هاست که تولید و مونتاژ خودرو را آغاز نکرده و صرفاً در طول این سال ها پروژه هایی برای مونتاژ خودرو در قزوین را تعریف نموده است.

نام مانیان خودرو با محصولاتی چون سوییست، هونگچی و… همراه بوده و این خودروساز داخلی هنوز نتوانسته تا حتی یک دستگاه خودرو را در این کارخانه مونتاژ کند.

به عبارت ساده تر، مانیان خودرو یک خودروساز با تیراژ تولید صفر و پروژه های شکست خورده بی شمار به حساب می آید و سال های سال است که بدون تحرک در صنعت خودروی کشور حضور دارد.

در چند ماه گذشته بارها حواشی چالش های حقوقی سایر خودروسازان با مانیان خودرو به گوش می رسید و در مواردی هم شاهد بودیم که مدیران ارشد مانیان خودرو به سراغ برندهای چینی با تیراژ تولید صفر دستگاه رفته بودند و می خواستند تا چیزی شبیه هیچ را در ایران مونتاژ کنند.

سوییست، اسکای ول، نیسان ترا یا همان لئو MX8 ایستا موتور و چند خودروی دیگر از جمله مواردی هستند که مانیان خودرو به دنبال مونتاژ و عرضه آن ها رفته و هنوز پس از مدت ها نتوانسته است تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید استاندار قزوین از هیچ!

بازدید استاندار قزوین از هیچ!