مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 14:212023-07-09اجتماعي

نیروی انتظامی آماده استقبال از زائران اباعبدالله الحسین است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سردار محمد شرفی رییس قرارگاه اربعین امروز در حاشیه بازدید از پایانه مرزی چذابه، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به مراسم راهپیمایی اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) طبیعتاً فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی یکی از سازمان هایی است که در این ماموریت نقش بسیار موثر و تعیین کننده ای دارد .

وی افزود: پلیس همه ساله طرح های متنوع و مختلفی را در بخش های مختلف طراحی و تدوین می کند و آماده استقبال از زائران عزیز اباعبدالله الحسین (ع) می شود.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا گفت: امروز توفیق پیدا شد تا از نزدیک به مردم قدرشناس استان خوزستان عرض ادب کنیم و به همکاران خدا قوت بگوییم و هدف این سفر بررسی طرح های مرتبط باپیاده روی اربعین به صورت میدانی است.

 وی ادامه داد: خوشبختانه آمادگی در حوزه شد آمدی و ترافیکی طرح ها نسبت به سال گذشته افزایش یافته و با طرح های جدید نقص ها برطرف شده و گره های ترافیکی و تجمع انسانی امسال نسبت به سال های قبل ان شاء الله بهتر خواهد شد.

شرفی اضافه کرد: در بخش مربوط به انتظامی و امنیتی همکاران ما پیش بینی های لازم را اندیشیده اند و طراحی ها، سازماندهی و آموزش کارکنان انجام گرفته و آمادگی کامل برای انجام ماموریت اربعین را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی انتظامی آماده استقبال از زائران اباعبدالله الحسین است

نیروی انتظامی آماده استقبال از زائران اباعبدالله الحسین است