مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 11:552023-07-02اقتصادي

برخورد قضایی با متخلفان آرد و نان در گرگان


در طرح ویژه نظارت بر نانوایی های استان، برخورد با متخلفان از برخوردهای تعزیراتی به برخوردهای قضایی تبدیل شده و متخلفان با عنوان اخلال در نظام اقتصادی به مرجع قضایی معرفی خواهد شد.

- اسماعیل نادری صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص آخرین اقدامات انجام شده برای مبارزه با تخلفات آرد و نان و فراهم کردن شرایط بهتر صفوف نانوایی ها اظهار کرد: پس از دستور استاندار گلستان مبنی بر اجرای طرح ویژه برخورد با تخلفات آرد و نان، برنامه ضربتی نظارتی کوتاه مدت و بلند مدت برنامه ریزی و اجرا شد.

وی ادامه داد: در برنامه کوتاه مدت، شناسایی و برخورد با متخلفان و سودجویان حوزه آرد و نان بخصوص در کارخانه های آرد و نانوایی ها آغاز شد.

فرماندار گرگان خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات انجام شده برای کاهش صف های نانوایی، اختاص سهمیه ویژه عید سعید قربان به نانوایی ها با تلاش و پیگیری های مجدانه استاندار گلستان بود که این سهمیه اختصاص یافت.

نادری گفت: نانوایی های کشیک هم در سطح شهرستان گرگان مشخص شد تا با افزایش ساعات پخت، خدمت رسانی بهتر و بیشتری را به شهروندان ارائه دهند.

وی اضافه کرد: با نظارت های انجام شده، 10 نانوایی کشیک متخلف که از ارائه خدمت امتناع کرده و تعطیلی خودسرانه داشتند، برای ابطال جواز کسب به دستگاه قضایی معرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قضایی با متخلفان آرد و نان در گرگان

برخورد قضایی با متخلفان آرد و نان در گرگان