مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 15:152023-06-30سياسي

2500 دانشجو در پانزدهمین المپیاد علمی علوم پزشکی شرکت می کنند


مدیر امور نخبگان و دانشجویان استعداد درخشان وزارت بهداشت از شرکت دو هزار و پانصد نفر در پانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر مهدی باقری با بیان این مطلب که پانزدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی در 5 حیطه برگزار می شود، عنوان کرد: 2 هزار و 522 نفر در المپیاد امسال شرکت می کنند که میزان استقبال نسبت به سال های گذشته علیرغم حذف یک حیطه بیشتر نیز شده است.

وی با اشاره به این نکته که هدف اصلی المپیاد علمی؛ ترویج تفکر خلاق، تشویق کارتیمی، ایجاد روحیه و نشاط کار علمی و دانشجویی، تلاش برای ارتقای توانمندی دانشجویان در نقد و حل مسائل نظام سلامت کشور در فضایی صمیمی، اخلاقی و پرنشاط و تشویق تبادلات علمی بین دانشگاهی است، افزود: پانزدهمین المپیاد علمی شامل 5 حیطه استدلال بالینی، آموزش پزشکی، همگرایی در علوم پایه، کارآفرینی و کسب و کارهای فناورانه و مدیریت نظام آموزش و سلامت است .

باقری بیان کرد: المپیاد علمی شامل مرحله غربالگری کشوری( انفرادی اول) و انفرادی دوم و 2 مرحله آزمون گروهی می باشد.

مرحله آزمون انفرادی اول در تاریخ 31 تیرماه 1402 در 40 دانشگاه علوم پزشکی برگزار می شود و مرحله دوم انفرادی و گروهی در اوایل مهرماه برگزار و در مراسم اختتامیه افراد برگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2500 دانشجو در پانزدهمین المپیاد علمی علوم پزشکی شرکت می کنند

2500 دانشجو در پانزدهمین المپیاد علمی علوم پزشکی شرکت می کنند