مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 01:152023-07-15اقتصادي

منابع آبی لرستان بدون استفاده بهینه از استان خارج می شوند


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: منابع آبی لرستان به دلیل نداشتن سدها و عدم برنامه ریزی مناسب بدون استفاده بهینه از استان خارج می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمدرضا دالوند روز شنبه در جلسه ثبت جهانی دره خرم آباد، صنعت گردشگری را از اولویت های استان برشمرد و اظهار داشت: لرستان دارای، ظرفیت های بی نظیری در حوزه میراث فرهنگی و صنعت گردشگری است که باید قدر آن ها را بدانیم.

وی در ادامه با بیان اینکه این صنعت یکی از مهم ترین منابع درآمدی و اشتغال زا در دنیا شناخته شده است، افزود: کشورهای توسعه یافته و یا درحال توسعه به خوبی به این موضوع پرداخته اند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، عنوان کرد: برخی صنایع در استان با وجود هزینه های هنگفت نتوانسته اند در رفع مشکل اشتغال نقش بسزایی داشته اند، این در حالی است که مجموعه خصوصی کشت و صنعت و گردشگری فجر صفا لرستان در حوزه اشتغال زایی و توسعه گردشگری اقدامات خوبی انجام داده است.

دالوند، بیان کرد: موضوع زیر ساخت ها در همه زمینه ها به ویژه گردشگری نقش مهمی دارد که متأسفانه در لرستان به دلیل بی توجهی از گذشته دچار مشکلاتی هستیم.

وی با بیان اینکه لرستان در حوزه میراث فرهنگی و ظرفیت های گردشگری دومین استان کشور و در بحث بارندگی جزو چهار استان پربارش کشور محسوب م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع آبی لرستان بدون استفاده بهینه از استان خارج می شوند

منابع آبی لرستان بدون استفاده بهینه از استان خارج می شوند