مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 09:002023-07-12حوادث

از دستگیری مواد فروشان پارک های تهران تا کشف پارچه های قاچاق


طی 24 ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران کشف جرائم مختلفی رخ داد از دستگیری مواد فروشان تا کشف پارچه های قاچاق که مأموران نیروی انتظامی در آن نقش آفرینی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شهر 15 میلیون نفری تهران بستر حوادث و جرایم مختلفی است.

هر روز تماس های زیادی با مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران گرفته می شود که بسیاری از آنها عملیاتی شده و منجر به دستگیری مجرم یا مجرمانی می شود.

دستگیری مواد فروش بوستان های غرب پایتخت رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری یک قاچاقچی مواد افیونی و کشف 1200 گرم هرویین و 500 گرم ماده روان گردان شیشه از مخفیگاه متهم خبر داد.

سرهنگ حسین باباپور رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در تشریح جزییات این خبر اعلام کرد: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فروش و توزیع مواد مخدر در بوستان های محدوده غرب شهر تهران پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از مأموران پایگاه دوم این پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: به دنبال این موضوع مأموران با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهمان، مخفیگاه و محل سکونت متهم را در یک خانه مسکونی در یکی از محلات غربی شهر تهران شناسایی پس از هماهنگی های قضایی روز گذشته به مخفیگاه این قاچاقچی اعزام و، وی را در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از دستگیری مواد فروشان پارک های تهران تا کشف پارچه های قاچاق

از دستگیری مواد فروشان پارک های تهران تا کشف پارچه های قاچاق