مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 08:452023-07-16اقتصادي

کاردرمانی باید تحت پوشش بیمه قرار بگیرد


در بخش کاردرمانی دو نوع خدمات خصوصی و دولتی ارائه می شود که در بخش دولتی یا مراکز محدود هستند و یا آنقدر حجم مراجعات زیاد است که به خوبی نمی توانند مراجعین را حمایت کنند.

- ایسنا/البرز کارشناس ارشد کاردرمانی گفت: در بخش کاردرمانی دو نوع خدمات خصوصی و دولتی ارائه می شود که در بخش دولتی یا مراکز محدود هستند و یا آنقدر حجم مراجعات زیاد است که به خوبی نمی توانند مراجعین را حمایت کنند.

از سویی خانواده ها از نظر هزینه های مالی تحت فشار هستند و تعداد زیادی از بیماران نمی توانند درمان را در کاردرمانی های خصوصی ادامه دهند.

علی رضا بهرامی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه یکی از مهم ترین فاکتورها در کاردرمانی، افزایش و تقویت اعتماد به نفس کودک است که باید توسط درمانگران و خانواده مورد توجه قرار گیرد؛ گفت: اصرار بر پیشرفت، به قیمت از دست دادن اعتماد به نفس کودک درست نیست.

وی ادامه داد: در مراحل کاردرمانی وقتی اعتماد به نفس کودک تقویت شود، احتمال اینکه کودک بتواند نقاط ضعفش را پوشش دهد و با زندگی عادی انطباق بهتری پیدا کند بیشتر است.

کودکان با رشد طبیعی هم در صورتی که اعتماد به نفس پایینی داشته باشند، قادر به نشان دادن توانایی هایشان نیستند، لذا مهم است در روند کاردرمانی و توانبخشی اصرار نداشته باشیم که به هر طریق ممکن کودک پیشرفت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاردرمانی باید تحت پوشش بیمه قرار بگیرد

کاردرمانی باید تحت پوشش بیمه قرار بگیرد