مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 15:102023-06-29سياسي

پیش بینی ذبح 70 هزار رأس دام در اجرای پویش نذر قربانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدمرتضی بختیاری، رییس کمیته امداد در مراسم آغاز پویش ملی نذر قربانی که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد با تبریک فرا رسیدن دهه امامت و ولایت گفت: - رییس کمیته امداد گفت: بر اساس پیش بینی ها امسال 70 هزار رأس دام در پویش ملی نذر قربانی ذبح شده و در اختیار خانواده های نیازمند قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدمرتضی بختیاری، رییس کمیته امداد در مراسم آغاز پویش ملی نذر قربانی که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد با تبریک فرا رسیدن دهه امامت و ولایت گفت: امسال برای دومین سال، پویش ملی نذر قربانی همزمان با عید سعید قربان در سراسر کشور برگزار می شود.

وی با تقدیر از خیران و مراکز نیکوکاری برای همراهی در پویش نذر قربانی، افزود: دفاتر کمیته امداد و 8 هزار مرکز نیکوکاری در سراسر کشور آماده دریافت نذورات، کمک های خیران و گوشت و دام زنده برای نیازمندان هستند.

رییس کمیته امداد خاطرنشان کرد: توزیع گوشت قربانی با تکریم و رهایت موازین بهداشتی، توسط مددکاران کمیته امداد انجام می شوند و مردم و خیران نیز در این زمینه همکاری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی ذبح 70 هزار رأس دام در اجرای پویش نذر قربانی

پیش بینی ذبح 70 هزار رأس دام در اجرای پویش نذر قربانی