مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 15:102023-07-04سياسي

کنگره 8000 شهید استان همدان مهرماه برگزار می شود


دبیر اجرایی دومین کنگره 8000 شهید والامقام استان همدان گفت: این کنگره شهدا با رویکرد تجلیل از خانواده معظم شهدا مهرماه امسال برگزار خواهد شد.

- ایسنا/همدان دبیر اجرایی دومین کنگره 8000 شهید والامقام استان همدان گفت: این کنگره شهدا با رویکرد تجلیل از خانواده معظم شهدا مهرماه امسال برگزار خواهد شد.

سردار مهدی فرجی سه شنبه 13 تیرماه در جلسه هماهنگی و ستاد پشتیبانی کنگره ملی شهدای استان همدان، اظهار کرد: دومین کنگره 8000 شهید استان همدان در راستای تبیین و آشنایی نسل امروز جامعه با فرهنگ اصیل و ناب دوران دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این کنگره با رویکرد تجلیل از خانواده معظم شهدا برگزار می شود، افزود: سرکشی و بازدید از خانواده معظم شهدا از سوم خردادماه سال جاری آغاز شده و با حضور مسئولان، به منظور تجلیل از خانواده معظم 8000 شهید استان، مدالی به نام و اسم شهدا تهیه شده که تقدیم این عزیزان می شود.

فرجی با بیان اینکه امسال مردم دارالمومنین همدان در انتظار برگزاری بزرگترین رویداد فرهنگی استان با عنوان دومین کنگره ملی 8000 شهید استان همدان هستند، خاطرنشان کرد: ستاد اجرایی این کنگره متشکل از 23 کمیته است که هر کدام کارهای تخصصی خود را پیگیری خواهند کرد و اجلاسیه 8000 شهید استان هم مهرماه برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره 8000 شهید استان همدان مهرماه برگزار می شود

کنگره 8000 شهید استان همدان مهرماه برگزار می شود