مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 10:552023-07-16سياسي

استفاده از فرصت محرم برای تحول روحی در جامعه/نشر دهنده خوبی باشیم


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره استفاده از فرصت محرم برای تحول روحی در جامعه گفت: محرم امسال برای نشردهنده خوبی ها باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازپذیرای مهمانان غدیر بودند، تشکر می کنم مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در استان 370 موکب توسط هیئت های مذهبی و گروه های جهادی در ایام عید سعید غدیر برپا شد، اظهار کرد: 420 هزار پرس طعام نیز بین مهمان امیرالمؤمنین (ع) توزیع شد.

برپایی 370 موکب در عید غدیر سالاری با بیان اینکه اولین اطعام دهنده روز عید غدیر حضرت امام حسن بوده است، گفت: با توجه به استقبال موکب ها و هیئت های عزاداری سال آینده مراسم روز عید غدیر باشکوه تر و گسترده تر برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: از خداوند می خواهیم که اگر در کسوت تبلیغ دین و یا مداحی اهل بیت (ع) و خادم هیئت و میدان داری جلسه فعالیت می کنیم بتوانیم دل های مردم را جذب دین و مراسم و محافل ائمه معصومین کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت قیام عزای سید و سالار شهیدان در آستانه ماه محرم گفت: اگر بتوانیم از موقعیتی که به عنوان مبلغ، مداح و هیئتی داریم برای جذب مردم به سمت فرهنگ امام حسین (ع) استفاده کنیم در واقع به یک نعمت بزرگ دست یافته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از فرصت محرم برای تحول روحی در جامعه/نشر دهنده خوبی باشیم

استفاده از فرصت محرم برای تحول روحی در جامعه/نشر دهنده خوبی باشیم