مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 11:152023-07-09سياسي

هیئت های مذهبی کانون امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باشد


مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: دستجات و هیئت های عزاداری با پرهیز از بی تفاوتی در مقابل منکرات جامعه باید کانون امر به معروف و نهی از منکر باشد.

- به گزارشخبرنگار مهر ، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده پیش از ظهر یکشنبه در نشست هم اندیشی جامعه حسینی، مسئولین هیأت های مذهبی اردبیل با موضوع جهاد ایمان و امید در سایه سار نهضت حسینی در مسجد سرچشمه اردبیل در سخنانی اظهار کرد: در ایام آغاز ولایت حضرت علی (ع) به عنوان یک انتخاب عقلانی در تاریخ اسلام، باید بر این امر باید توجه داشته باشیم که خصایص حضرت علی (ع) را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل در جمع رؤسا و ریش سفیدان محله سرچشمه اردبیل به خصایص بارز حضرت علی (ع) اشاره کرد و افزود: منتخب خداوند بودن، عصمت، علم بی پایان و صاحب قدرت مطلقه الهی از ویژگی های مولای متقیان حضرت علی (ع) است که افتخار عالم اسلام و ملجا تمام عاشقان ولایت است.

وی در ادامه به مراسم فاخر عزاداری مردم حسینی دارالارشاد اردبیل در ماه محرم اشاره کرد و گفت: اردبیل به عنوان مهد تشیع و خاستگاه عزاداری حضرت سید الشهدا (ع) است و باید در ماه محرم برنامه های عزاداری بدون آسیب و با توجه به محتوای فاخر و اثر گذار در مساجد و هیئت های مذهبی در مناطق مختلف استان برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت های مذهبی کانون امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باشد

هیئت های مذهبی کانون امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باشد