مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 09:002023-06-24اقتصادي

نی ریز به زودی صاحب ذوب آهن می شود


فرماندار نی ریز از احداث کارخانه ذوب آهن در این شهرستان در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: یک زمین به مساحت 6 هکتار برای احداث این واحد صنعتی، تامین شده است.

- ایسنا/فارس فرماندار نی ریز از احداث کارخانه ذوب آهن در این شهرستان در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: یک زمین به مساحت 6 هکتار برای احداث این واحد صنعتی، تامین شده است.

مختار یوسفی شنبه سوم تیرماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با وجود مشکلات ناشی از مسائل طبیعی، پویایی خاصی در زمینه کار و اشتغال در شهرستان نی ریز به واسطه فعالیت صنایع، معادن و سرمایه گذاران وجود دارد، گفت: برای رفع مشکل تامین منابع آبی دو بخش قطروییه و ریزآب ، گام های خوبی برداشته و تامین آب شرب سالم نخستین اولویت فرمانداری شده است.

او ادامه داد: بخش های قطروییه و ریزآب 30 سال است آب لوله کشی نداشتند که به همت کارخانه فولاد غدیر و در راستای مسئولیت های اجتماعی مبلغ 40 میلیارد تومان هزینه شده تا آب از سد چشمه عاشق کانال کشی وبه این روستا برسد.

همچنین بسیج سازندگی در راستای محرومیت زدایی مبلغی بالغ بر 10میلیارد تومان هزینه کرده است.

فرماندار نی ریز با بیان اینکه برای تامین آب مورد نیاز این 2 بخش، قریب به 50 میلیارد تومان اعتبار با همکاری کارخانه فولاد غدیر و بسیج سازندگی تعریف و آب مورد نیاز از طریق سد چشم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نی ریز به زودی صاحب ذوب آهن می شود

نی ریز به زودی صاحب ذوب آهن می شود