مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 04:302023-07-11اقتصادي

سرمایه گذاری بیل گیتس برای توسعه ربات های زمین شناس


استارتاپی که با بودجه بیل گیتس راه اندازی شده است، برای توسعه زمین شناسان رباتیک مجهز به هوش مصنوعی تلاش می کند.

- سرمایه گذاری "بیل گیتس" برای توسعه ربات های زمین شناس استارتاپی که با بودجه بیل گیتس راه اندازی شده است، برای توسعه زمین شناسان رباتیک مجهز به هوش مصنوعی تلاش می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، یک استارتاپ فناوری موسوم به ژئولوژیک ای آی(GeologicAI) مستقر در کلگری ایالات متحده 20 میلیون دلار از سرمایه گذاری بیل گیتس را برای ساخت زمین شناسان رباتیک مجهز به هوش مصنوعی دریافت کرده است.

یانای سیگال مدیر ارشد GeologicAI می گوید: شرکت ما چند سال گذشته را صرف اثبات فناوری خود در انواع مختلف مواد معدنی و محیط های زمین شناسی، با شرکت های کوچک و بزرگ معدنی و در سراسر بخش های اکتشاف، توسعه و عملیات اکوسیستم معدن کرده است.

ما اکنون موفقیت خود را به مشتریان زیادی نشان داده ایم و آماده ایم تا این فناوری بسیار مورد نیاز را در اختیار شرکت های معدنی در سراسر جهان قرار دهیم.

این شرکت در سال 2013 برای ارائه تحلیل سنگ برای استخراج مدرن تاسیس شد و هدف این استارتاپ، ساده سازی فرآیند ثبت دستی داده های اساسی است.

سیگال می گوید: ما معتقدیم که درک بهتر زمین شناسی نقطه ی حداکثر سود برای یک صنعت معدنی کارآمدتر، زیست محیطی و اقتصادی تر است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری بیل گیتس برای توسعه ربات های زمین شناس

سرمایه گذاری بیل گیتس برای توسعه ربات های زمین شناس