مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 15:402023-07-14سياسي

اروپا خواستار حذف شورای نگهبان از نظام اسلامی است


امام جمعه موقت یزد با اشاره به اینکه شورای نگهبان حافظ رای مردم و قوانین اسلامی است، گفت: اروپا خواستار حذف شورای نگهبان از نظام اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سیدناصر محمدی در خطبه های این هفته نمازجمعه یزد با اشاره به اینکه امروز در تقویم بین المللی به عنوان روز گفتگو و تعامل سازنده در جهان نامگذاری شده است، اظهار داشت: امروز ایران با کشورهای بسیاری تعامل و گفتگوی سازنده دارد و نمونه آن سفرهای رییس جمهور به کشورهای مختلف است.

وی افزود: اینکه گفته می شود مسئولان کشور ارتباط ایران را با کشورهای دنیا قطع کرده اند، بدانید که در پس این سخن قصد و غرضی نهفته است.

امام جمعه موقت یزد با اشاره به شکل گیری پیمان های مهم بین المللی با ایران عنوان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران تاکید بسیار بر ارتباط سازنده دارد و مسئولان همواره در تلاش هستند تا این مهم به درستی انجام شود.

وی افزود: ایران با تمام کشورها و نظام های موجود در دنیا به جز اسراییل ارتباط دارد و علت این عدم ارتباط با اسرییل در این است که اسراییل دولت نیست بلکه یک رژیم غاصب است.

محمدی ادامه داد: ارتباط کشور ایران با آمریکا به گونه ای است که اگر آمریکا نخواهد برای استقلال و نظام جمهوری اسلامی ایران کدخدایی کند، کشور ایران نیز با او ارتباط و تعامل خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اروپا خواستار حذف شورای نگهبان از نظام اسلامی است

اروپا خواستار حذف شورای نگهبان از نظام اسلامی است