مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 13:102023-06-22اجتماعي

42 روستا در قزوین در معرض خطر سوانح طبیعی هستند


مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: با توجه به مخاطرات طبیعی استان، طی نشست های متعدد کارشناسی، 42 روستای اولویت دار و در معرض مخاطرات طبیعی استان شناسایی و لیست این روستاها جهت مطالعات و رفع خطر به پژوهشکده سوانح طبیعی کشور اعلام شده است.

- ایسنا/قزوین مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: با توجه به مخاطرات طبیعی استان، طی نشست های متعدد کارشناسی، 42 روستای اولویت دار و در معرض مخاطرات طبیعی استان شناسایی و لیست این روستاها جهت مطالعات و رفع خطر به پژوهشکده سوانح طبیعی کشور اعلام شده است.

محمدرضا علیمی امروز یکم تیرماه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان با اشاره به اینکه، استان قزوین به جهت موقعیت جغرافیایی و شرایط اقلیمی و آب و هوایی از گذشته تا به حال شاهد مخاطرات و حوادث طبیعی مختلف بوده است، اظهار کرد: برنامه ریزی و هدایت در زمینه ایجاد و ارتقاء روش های جبران خسارات نظیر استفاده از بیمه ها ضروری است و بر همین اساس پوشش بیمه ای تمامی اموال منقول و غیرمنقول دستگاه های مشمول ماده 2 قانون مدیریت بحران کشور از سوی آنان ضروری و لازم الاجراست.

این مسئول ادامه داد: فرمانداران و رؤسای ستاد مدیریت بحران شهرستان ها می بایست نظارت دقیق در زمینه برخورد با متصرفین حریم بستر رودخانه ها در شهرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

42 روستا در قزوین در معرض خطر سوانح طبیعی هستند

42 روستا در قزوین در معرض خطر سوانح طبیعی هستند