مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 22:552023-07-17ورزشي

پایان کار نمایندگان ایران در قهرمانی جهان با کسب 16 سهمیه و 12 مدال


در آخرین روز از رقابتهای پارادوومیدانی قهرمانی جهان در پاریس، نمایندگان ایران موفق به کسب 16 سهمیه پارالمپیک پاریس و 12 مدال ( 4 طلا، 6 نقره و 2 برنز ) شدند.

- در آخرین روز از رقابتهای پارادوومیدانی قهرمانی جهان در پاریس، نمایندگان ایران موفق به کسب 16 سهمیه پارالمپیک پاریس و 12 مدال ( 4 طلا، 6 نقره و 2 برنز ) شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رقابت های پارادوومیدانی قهرمانی جهان امروز دوشنبه 26 تیر در فرانسه به پایان رسید و در بخش معلولین یاسین خسروی، سعید افروز و رشید مسجدی مدال طلا، الهام صالحی، صادق بیت سیاح و سجاد محمدیان مدال نقره و هاشمیه متقیان و هادی کاییدی به مدال برنز رسیدند.

هادی کاییدی، یاسین خسروی، علی اصغر جوانمردی، سعید افروز، الناز دارابیان، الهام صالحی، امان الله پاپی، هاشمیه متقیان، رشید مسجدی، علیرضا مختاری، سجاد محمدیان، صادق بیت سیاح ملی پوشان تیم ملی جانبازان و معلولین بودند که سهمیه پارالمپیک پاریس را در این مسابقات کسب کردند.

همچنین در این دوره از مسابقات رکورد جهان و آسیا شکسته شد و ورزشکاران توانستند رکورد تازه ای را در ماده های مختلف به نام ایران ثبت کنند.

در بخش نابینایان و کم بینایان نیز مهدی اولاد به مدال طلا و نقره و امیر خسروانی و علی پیروج به مدال نقره دست یافتند و مهدی اولاد، امیر خسروانی و علی پیروج و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان کار نمایندگان ایران در قهرمانی جهان با کسب 16 سهمیه و 12 مدال

پایان کار نمایندگان ایران در قهرمانی جهان با کسب 16 سهمیه و 12 مدال