مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 16:302023-06-24پزشكي

محدودیت مراکز ترک اعتیاد در خوزستان/موفقیت معتادان بهبودیافته در راه اندازی اشتغال


از سوی بهزیستی این آمادگی وجود دارد که با نیکوکاران، پزشکان و روان شناسان برای راه اندازی مراکز اقامتی درمان اعتیاد و موسسات خیریه همکاری شود زیرا مراکز موجود در این زمینه، - ایسنا/خوزستان مدیرکل بهزیستی خوزستان گفت: از سوی بهزیستی این آمادگی وجود دارد که با نیکوکاران، پزشکان و روان شناسان برای راه اندازی مراکز اقامتی درمان اعتیاد و موسسات خیریه همکاری شود زیرا مراکز موجود در این زمینه، محدود هستند.

مهران کریمیان در همایش هفته مبارزه با مواد مخدر که امروز (3 تیرماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: اعتیاد یک بالای خانمان سوز است و عوامل زیادی از جمله شیوه تربیت، سبک زندگی، طلاق، آسیب های اجتماعی، بیکاری، در دسترس بودن مواد مخدر و وجود باورهای غلط در مورد مواد مخدر، زمینه ساز اعتیاد هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: بر اساس آخرین آمارها نرخ شیوع اعتیاد در ایران 5.

4 درصد است که متاسفانه این آمار بسیار بالا است و اعتیاد به مواد مخدر، هزینه های سنگینی بر دوش خانواده ها، جامعه و دولت گذاشته است.

مدیرکل بهزیستی خوزستان با بیان اینکه سال های طولانی است که سازمان بهزیستی در پیشگیری، درمان و کاهش آسیب های اجتماعی فعالیت می کند، گفت: در حال حاضر 150 مرکز درمان و کاهش آسیب اعتیاد تحت نظارت بهزیستی در خوزستان وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت مراکز ترک اعتیاد در خوزستان/موفقیت معتادان بهبودیافته در راه اندازی اشتغال

محدودیت مراکز ترک اعتیاد در خوزستان/موفقیت معتادان بهبودیافته در راه اندازی اشتغال