مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 13:402023-07-18سياسي

شورای نگهبان همواره نظارتی قوی و هوشمندانه دارد


شورای نگهبان با تمام توان و با نظارت قوی، هوشمندانه، پویا و مستمر به منظور دستیابی به اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا صلابت در مسیر صیانت و نگهبانی از قانون اساسی و حفظ شرع مقدس گام بر می دارد.

مشهدی خاطرنشان کرد: فرارسیدن 26 تیرماه سالروز تأسیس شورای نگهبان قانون اساسی بهانه ای شد تا در دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان حضور یافته و به اعضای دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات تبریک بگوییم و از درگاه خداوند متعال سلامتی و موفقیت روزافزون در انجام وظایف خطیر را مسئلت می نماییم.

ابلاغ دستورالعمل تشکیل ستادهای پیشگیری از تخلفات انتخاباتی وی گفت: با توجه به ابلاغ دستورالعمل تشکیل ستادهای ملی و استانی پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی توسط ریاست قوه قضاییه که بازرسی کل استان البرز به عنوان یکی از اعضای مؤثر این ستاد استاتی تعیین شده است، همکاری و تعاملات لازم را با دفتر نظارت بر انتخابات شورای نگهبان قانون اساسی در استان خواهد داشت.

بازرس کل استان البرز اظهار کرد: این بازرسی کل تلاش خواهد کرد تا به هیأت نظارت استانی برای تشخیص و احرازهای صحیح و قانونی داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی با در اختیار گذاردن اطلاعات و مستندات موردنظر با هماهنگی مقامات سازمانی کمک کند تا افرادی صالح و شای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای نگهبان همواره نظارتی قوی و هوشمندانه دارد

شورای نگهبان همواره نظارتی قوی و هوشمندانه دارد