مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 19:402023-07-13سياسي

مراجعه روزانه 1000 زائر به مرکز پزشکی/ تلاش برای ترخیص بیماران


بزودی همه زائرانی که به دلیل بیماری و مشکلات جسمانی در بیمارستان های عربستان در مدینه بستری هستند ، مرخص خواهند شد تا زمینه انتقال آنها به ایران فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدحسن اختری جانشین سرپرست حجاج ایرانی در مدینه به همراه رییس ستاد مدینه امروز پنجشنبه (22 تیر) از مرکز پزشکی جمعیت هلال احمر در این شهر بازدید کرد.

آیت الله اختری پس از بازدید از بخش های مختلف این مرکز و گفتگو با پزشکان و پرستاران، با قدردانی از زحمات مجموعه کادر درمان در ایام حج گفت: خدماتی که شما ارائه می دهید نزد خدای بزرگ ثوابی دو چندان دارد و قطعا زائران هم دعاگو خواهند بود و همیشه از محبت های شما به نیکی یاد خواهند کرد.

در این بازدید دکتر ایاد بهادری رییس ستاد مرکز پزشکی در مدینه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این مرکز از ابتدای عملیات حج تاکنون ارائه کرد و گفت: با تاکید بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت، از روز ابتدای ورود زائران به مدینه درمانگاه مرکزی و مطب ها برای ارائه خدمات به آنها راه اندازی شد.

وی ادامه داد: در مدینه یک مرکز شبانه روزی و سه مطب روزانه 8 ساعت خدمات ارائه می دهند و مرکز پزشکی تخصصی نیز در خارج از منطقه مرکزی وظیفه خدمات رسانی به زائران مدینه قبل و مدینه بعد را برعهده دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعه روزانه 1000 زائر به مرکز پزشکی/ تلاش برای ترخیص بیماران

مراجعه روزانه 1000 زائر به مرکز پزشکی/ تلاش برای ترخیص بیماران