مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 14:502023-06-25سياسي

آمریکا دنبال ترویج لیبرال دموکراسی در ایران است


مشاور فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا گفت: آمریکا با خباثت تمام به دنبال ترویج اندیشه لیبرال دموکراسی در کشور ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمد رئوفی نژاد ظهر یکشنبه در اجلاسیه شهدای شهرستان اردبیل در حسینیه ثارالله سپاه اظهار کرد: انقلاب اسلامی در 44 سال اخیر فراز و نشیب های مختلفی را سپری کرده و امروز به رغم همه فتنه گری ها و خباثت دشمن در اوج امنیت، صلابت و اقتدار واقعی است.

وی با بیان اینکه پروژه جنگ و فتنه دشمنان به یک پروژه فرسوده، کهنه و بر باد رفته استکبار جهانی تبدیل شده است، تصریح کرد: از سال 2001 میلادی تاکنون آمریکا و متحدان غربی او با هزینه سرسام آور 5.

5 میلیارد دلاری نظامی هیچ چیز جز کشتار مردم بی دفاع و خرابی و ویرانی دستاوردی نداشتند.

مشاور فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا گفت: آمریکا و غرب با هزینه های میلیاردی در صدد تحمیل اندیشه لیبرال دموکراسی در جهان بودند اما نتیجه آن جز شکست تفکرات و اندیشه های انحرافی آمریکا نبوده است.

رئوفی نژاد افزود: دول غرب از تحریم ایران، روسیه، کوبا و بسیاری از کشورهای منطقه نه تنها نتیجه ای نگرفتند بلکه این حقیقت برای آنها آشکار شده که جنگ و تحریم بعد از گذشت سال های طولانی نتیجه و حاصلی به همراه نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا دنبال ترویج لیبرال دموکراسی در ایران است

آمریکا دنبال ترویج لیبرال دموکراسی در ایران است