مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 15:502023-07-03سياسي

صنعت برق یزد آماده تأمین برق مراکز برگزاری کنکور سراسری است


رییس اداره دیسپاچینگ فوق توزیع شرکت برق منطقه ای یزد از آمادگی تمامی بخش های این شرکت برای برگزاری بدون اختلال کنکور سراسری 1402 در یزد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی رضایی، ظهر دوشنبه در نشست آمادگی بیشتر برای برگزاری کنکور سراسری در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 14 و 15 تیرماه در 10 شهرستان استان با حضور نمایندگان شرکت توزیع نیروی برق استان و نمایندگان امور دیسپاچینگ و مخابرات، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، دفتر فنی انتقال و امور انتقال مرکز، جنوب و شمال شرکت برق منطقه ای یزد به اقدامات شرکت برای تأمین برق محل برگزاری آزمون اشاره کرد.

وی هدف از برگزاری این نشست را آمادگی کامل و خدمت رسانی بی وقفه صنعت برق استان برای تأمین برق بدون اختلال مراکز برگزاری کنکور سراسری عنوان کرد و افزود: با توجه به افزایش دما و تداوم گرمای هوا در استان، به منظور رفاه حال و حفظ تمرکز داوطلبان کنکور سراسری 1402، در تمامی حوزه های برگزاری کنکور سراسری در 10 شهرستان استان آمادگی کامل تأمین برق وجود دارد.

رضایی تصریح کرد: هم زمان با برگزاری کنکور سراسری، تمامی بخش های صنعت برق استان یزد، از ساعت 5 صبح تا 6 بعد از ظه روزهای آزمون، ضمن استقرار کلیه ی اکیپ های عملیاتی و تعمیراتی شرکت برق منطقه ای و توزیع نیروی برق استان با تجهیزات کامل، در تمامی ایس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت برق یزد آماده تأمین برق مراکز برگزاری کنکور سراسری است

صنعت برق یزد آماده تأمین برق مراکز برگزاری کنکور سراسری است