مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 23:002023-06-24سياسي

معاون وزیر نیرو: به دنبال تغییر در روند برداشت آب زاینده رود هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمد جوانبخت، ظهر روز شنبه در نشست با اصناف و کشاورزان استان اصفهان، با اشاره به سخنان صریح مقام معظم رهبری در باره مشکلات این استان در حوزه تأمین آب گفت: - معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا گفت: بطور یقین کنترل برداشت از زاینده رود مد نظر وزارت نیروست و بایستی جدول منابع و مصارف این حوضه آبی با مشارکت و نظر مصرف کنندگان تنظیم شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمد جوانبخت، ظهر روز شنبه در نشست با اصناف و کشاورزان استان اصفهان، با اشاره به سخنان صریح مقام معظم رهبری در باره مشکلات این استان در حوزه تأمین آب گفت: اصفهان از معدود استان هایی است که رهبر معظم انقلاب در باره حل مساله آب آن تأکید مستقیم داشتند و رییس جمهور نیز بر رفع این مساله تاکید دارند.

وی افزود: با توجه به خشکسالی های پی درپی و توسعه های رُخ داده در گذشته و حدوث صد ها مساله دیگر در سراسر کشور، رفع مشکلات مُبتلابه آبی نیازمند اقدامات دولت است.

مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران ادامه داد: مشکل آب اصفهان بطور قطع واجد راه حل است، اما در عین حال به عزم جمعی بین بخش دولتی و همراهی مردم بویژه کشاورزان منطقی و فهیم این دیار نیز بستگی دارد و در سطح ملی هم در این خصوص برنامه هایی مطرح است که عمده آن ها باید اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر نیرو: به دنبال تغییر در روند برداشت آب زاینده رود هستیم

معاون وزیر نیرو: به دنبال تغییر در روند برداشت آب زاینده رود هستیم