مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 10:502023-07-05اقتصادي

سود سهام ایران ترانسفو مشخص شد


در مجمع عمومی سالیانه گروه صنعتی ایران ترانسفو مقرر شد توزیع سود سهام برای هر سهم 100 ریال تعیین شود که نسبت به سال قبل که برای هر سهم که 70 ریال بوده رشد داشته است.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجمع عمومی سالیانه منتهی به 29 اسفند 1401 در روز یکشنبه 11 تیرماه 1402 در محل سالن مؤسسه آموزش عالی معین با حضور جمعی از سهامداران حقوقی و حقیقی برگزار شد.

مجمع عمومی سالیانه منتهی به 29 اسفند 1401 گروه صنعتی ایران ترانسفو با حضور جمعی از سهامداران حقوقی و حقیقی برگزار شد که در این مجمع مقرر شد توزیع سود سهام برای هر سهم 100 ریال تعیین شود که نسبت به سود توزیع شده سال قبل برای هر سهم که 70 ریال بوده رشد مناسبی است.

حسین مدرس خیابانی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی (سهامدار عمده شرکت ایران ترانسفو) که ریاست مجمع را عهده دار بود، اظهار داشت: اجرای طرح های توسعه ای در گروه صنعتی ایران ترانسفو که به طور مستقیم تحت تحریم های ظالمانه آمریکا قرار دارد، جای تشکر و قدردانی دارد.

وی افزود: ایران ترانسفو به عنوان ستاره بی تکرار در صنعت کشور و با داخلی سازی و بومی کردن دانش ساخت ترانسفورماتور که یک محصول کاملاً استراتژیک و حیاتی برای صنعت برق است، توانسته است کشورمان را از لحاظ واردات این محصول بی نیاز کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سود سهام ایران ترانسفو مشخص شد

سود سهام ایران ترانسفو مشخص شد