مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 15:352023-07-16سياسي

روایتی از داوری تا حضور بلاگرها در جشنواره مطبوعات قزوین


حضور بلاگرها و سطح داوری ها از مهم ترین حواشی جشنواره مطبوعات استان قزوین بود که در میان اهالی رسانه این استان مخالفان و موافقانی داشت.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: برگزاری جشنواره های متعدد رسانه ای همچون جشنواره ابوذر، قوی سپید بال و در نهایت جشنواره مطبوعات طی سال های اخیر در استان قزوین بدون شک باید نقش مهمی در تقویت اصحاب رسانه داشته باشد اما ایجاد حواشی از سوی برخی اصحاب رسانه اقدامی است که باعث شده همواره حاشیه جشنواره بر متن و دستاوردهای آن سایه افکنده باشد.

در تازه ترین اتفاق، برگزاری آیین اختتامیه جشنواره مطبوعات در استان با حواشی مثبت و منفی زیادی همراه بود.

حضور اصحاب رسانه، سطح داوری ها و مهم تر از همه حضور و تجلیل از بلاگرهای مجازی استان قزوین در این جشنواره از مهمترین حواشی آن بود.

آثار برگزیده خالی از روح امیدآفرینی بود جابر خرم نیا مدیرمسئول پایگاه خبری شفق نیوز در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اگر ملاک های حرفه ای را در برگزاری جشنواره مطبوعات و رسانه های استان که متولی برگزاری آن اداره کل فرهنگ و ارشاد است در نظر بگیریم باید بپذیریم از سال 97 جشنواره ای برگزار نشده بود و جشنواره دو سال پیش نیز نمایشی از برگزاری یک جشنواره بود که شاخصه های حرفه ای در آن دیده نشد و از سوی بسیاری از رسانه های استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از داوری تا حضور بلاگرها در جشنواره مطبوعات قزوین

روایتی از داوری تا حضور بلاگرها در جشنواره مطبوعات قزوین