مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 00:002023-07-08اقتصادي

ظرفیت اشتغال فارغ التحصیلان در مجموعه های دانش بنیان وجود دارد


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: ظرفیت اشتغال فارغ التحصیلان در مجموعه های دانش بنیان وجود دارد و این اداره کل نیز با ارائه مشوق از این رویکرد حمایت می کند.

- عبدالله دارایی در حاشیه مراسم بهره برداری از طرح های پارک علم و فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: امروز با همراهی جناب عبداللهی استاندار البرز از مجموعه پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات استان بازدید کردیم.

وی بیان کرد: این برنامه با رویکرد اشتغال فارغ التحصیلان و تقویت مجموعه دانش بنیان در حوزه اطلاعات و ارتباطات صورت گرفت، تعدادی از مجموعه های فعال در بخش های دانش بنیان، اطلاعات و ارتباطات و فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی افتتاح شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز تصریح کرد: حسب گزارش مرکز آمار ایران حدود 26 درصد از فارغ التحصیلان در کشور فاقد اشتغال بوده و با وجود روند کاهشی سالیانه گذشته باید برای اشتغال فارغ التحصیلان در بخش های خدمات، کشاورزی و صنعت با رویکردهای فناورانه و علمی ریزی های لازم صورت گیرد.

وی ادامه داد: به همین دلیل است که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مشوق های حمایتی هم در بخش های پرداخت حق بیمه سهم کارفرما از سوی دولت و همچنین ارائه تسهیلات راه اندازی کسب و کارهای ویژه فارغ التحصیلان ارائه کرده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت اشتغال فارغ التحصیلان در مجموعه های دانش بنیان وجود دارد

ظرفیت اشتغال فارغ التحصیلان در مجموعه های دانش بنیان وجود دارد