مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 16:052023-07-01سياسي

زارع پور: مقدمات تشکیل کمیسیون مشترک ایران- اندونزی در حال انجام است


مسئول کمیسیون مشترک اقتصادی کشورهای اندونزی، مالزی و فیلیپین گفت: در حال برنامه ریزی برای مقدمات برگزاری کمیسیون مشترک ایران و اندونزی هستیم.

- عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مسئول کمیسیون مشترک اقتصادی کشورهای اندونزی، مالزی و فیلیپین در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در مورد دستاوردهای سفر آیت الله رییسی در سفر به اندونزی گفت: در سفر اندونزی 11 سند همکاری در موضوعات مختلف به امضا رسید.

وی افزود: بعد از سفر آقای رییسی به اندونزی اولین جلسه پی گیریِ موارد مطرح شده در این سفر برگزار شد؛ انشاالله هر دو هفته یکبار جلسات برگزار می شود تا اسناد امضا شده تبدیل به کار روی زمین شود و برای مردم هر دو کشور نتیجه داشته باشد.

زارع پور در مورد برگزاری کمیسیون مشترک فیلیپین و مالزی گفت: در حال برنامه ریزی برای مقدمات برگزاری کمیسیون مشترک با این دو کشور هستیم.

به دلیل تعداد زیاد کشورهایی که برای کار اقتصادی در نظر گرفته شده است، در هیات دولت تقسیم کار شده است و مسئولیت امور مربوط به سه کشور اندونزی، فیلیپین و مالزی به وزارت ارتباطات سپرده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، آیت الله سید ابراهیم رییسی اوایل خرداد در سفری دو روزه عازم اندونزی شده بود، رییسی پس از بازگشت از این سفر با بیان اینکه 11 سند همکاری میان دو کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زارع پور: مقدمات تشکیل کمیسیون مشترک ایران- اندونزی در حال انجام است

زارع پور: مقدمات تشکیل کمیسیون مشترک ایران- اندونزی در حال انجام است