مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 21:552023-07-04اجتماعي

درختان جنگلی شناسنامه دار می شوند


رییس مرکز نوآوری و فناوری منابع طبیعی از اجرای طرح صدور شناسنامه برای درختان جنگلی در کشور اجرا کرد و گفت: این طرح به صورت پایلوت در کرمانشاه اجرایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیدرضا سلیمانی شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی منابع طبیعی سمنان بیان گرد: در حوزه مدیریت جنگل، امسال هدفگذاری کرده ایم در چند استان برای گونه هایی که ارزش ژنتیکی و حفاظتی دارند و گونه های کهنسال با استفاده از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان و فن آور، طرح شناسنامه دار کردن الکترونیک درختان عملیاتی شده است.

وی اظهار داشت: صدور شناسنامه الکترونیکی برای درختان جنگلی از سال گذشته در استان کرمانشاه به صورت پایلوت آغاز شده بود.

رییس مرکز نوآوری و فناوری منابع طبیعی گفت: موضوع شناسنامه دار کردن الکترونیکی درختان هزینه بر است و از این رو در فاز نخست هدفگذاری ما به سمت و سوی درختان جنگلی است که ارزش های حفاظتی و ژنتیکی برای کشور دارند.

سلیمانی با اشاره به طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در کشور نیز گفت: برای اجرای این طرح، در دو راستا یعنی استفاده از نوآوری های نرم افزاری و سخت افزاری تمرکز کرده ایم.

وی ادامه داد: نوآوری های اجتماعی یکی از نوآوری ها در قالب نرم افزاری محسوب می شود و در این زمینه تلاش می کنیم از ظرفیت مسوولیت های اجتماعی اعم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درختان جنگلی شناسنامه دار می شوند

درختان جنگلی شناسنامه دار می شوند