مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 12:102023-07-18ورزشي

آذربایجان شرقی میزبان چهارمین دوره المپیاد استعداد های برتر


چهارمین دوره المپیاد استعداد های برتر به میزبانی آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلیل آبسالان ظهر سه شنبه در خصوص برگزاری چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر، افزود: این المپیاد همزمان با سراسر کشور از بیستم مرداد تا دهم شهریور ماه سال جاری به میزبانی آذربایجان شرقی برگزار می شود.

دبیر ستاد برگزاری چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر عنوان کرد: این المپیاد در رده های سنی 12 تا 16 سال برگزار شده و استان آذربایجان شرقی در بخش آقایان از هفت رشته شامل بوکس، تکواندو، هاکی، ورزش های سه گانه، سنگ نوردی، تیراندازی با کمان و دوچرخه سواری میزبانی خواهد کرد.

آبسالان از برگزاری 6 رشته در بخش دختران نیز خبر داده و اذان داشت: در بخش دختران رقابت در رشته های تکواندو، هاکی، ورزش های سه گانه، سنگ نوردی، تیراندازی با کمان و دوچرخه سواری پیگیری خواهد شد و این استان میزبان رشته بسکتبال 5 نفره در ورزش دانش آموزی نیز خواهد بود.

وی تصریح کرد: این رقابت ها در سراسر کشور با حضور 8 هزار ورزشکار پیگیری خواهد شد که از این تعداد آذربایجان شرقی میزبان سه هزار ورزشکار خواهد بود.

گفتنی است استان آذربایجان شرقی در سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور توانسته بود مقام چهارم این رقابت ها را بدست آورد و با توجه به ظرفیت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان شرقی میزبان چهارمین دوره المپیاد استعداد های برتر

آذربایجان شرقی میزبان چهارمین دوره المپیاد استعداد های برتر