مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 21:052023-06-26حوادث

دستگیری اعضای باند بزرگ فیشینگ در البرز


رییس پلیس فتا استان البرز از دستگیری اعضای باند 5 نفره که به طور گسترده در سطح کشور اقدام به برداشت غیرمجاز (فیشینگ) از کاربران کرده بودند توسط پلیس البرز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، رسول جلیلیان، رییس پلیس فتای استان البرز، در جمع اصحاب رسانه، گفت: در پی شکایات متعدد شهروندان به پلیس فتا مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب اشخاص موضوع به صورت ویژه در دستورکار کارشناسان پلیس این استان قرارگرفت.

وی اضافه کرد: با تلاش شبانه روزی کارشناسان و اقدامات پیچیده پلیسی متهمان در یکی از استان های شمال غربی کشور شناسایی شدند.

وی گفت: ماموران با نیابت قضایی به استان مورد نظر اعزام و 5 نفر را دستگیر و از مخفیگاه آنها تعدادی گوشی تلفن همراه ، بیش از 8 هزار و 500 قطعه اطلاعات کارت بانکی و تجهیزات رایانه ای کشف شد.

جلیلیان خاطرنشان کرد: متهمان با ترفند سامانه ثنا و سهام عدالت طعمه های خود را از طریق شبکه های اجتماعی داخلی شناسایی و با ورود به حساب کاربری، اقدام به خالی کردن حساب بانکی می کردند.

رییس پلیس فتا البرز بیان کرد: ارزش ریالی کلاهبرداری تاکنون 40 میلیارد ریال برآوردشده است.

وی یادآورشد: اکنون 630 مالباخته از سراسر کشور شناسایی شدند و چنانچه افرادی به این شیوه مورد کلاهبرداری قرار گرفتند به پلیس فتا استان البرز مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری اعضای باند بزرگ فیشینگ در البرز

دستگیری اعضای باند بزرگ فیشینگ در البرز