مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 15:352023-07-21بين الملل

پیشنهاد تبدیل سفارت سوئد به مرکز مطالعات قرآنی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مقاومت اسلامی نُجَباء در بیانیه ای در واکنش به اقدام خصمانه دولت سوئد برای اعطای مجوز دوباره برای عمل شنیع هتک حرمت کتاب آسمانی مسلمانان، - جنبش مقاومت مقاومت اسلامی نُجَباء عراق از مسئولان این کشور خواست که مقر سفارت سوئد را به مرکز مطالعات علوم قرآنی تغییر کاربری دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مقاومت اسلامی نُجَباء در بیانیه ای در واکنش به اقدام خصمانه دولت سوئد برای اعطای مجوز دوباره برای عمل شنیع هتک حرمت کتاب آسمانی مسلمانان، از قطع روابط دیپلماتیک بغداد ـ استکهلم قدردانی و حمایت کرد و کشور های عربی و اسلامی را به پیروی از این تصمیم شرافتمندانه دولت عراق فرا خواند.

در بیانیه مزبور که نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت به هراس رژیم های جاهل غربی از تعالیم کلام الله مجید که با نیات شیطانی آن ها در گسترش انحطاط و فحشا منافات دارد اشاره شده و آمده است: دشمنان خدا به وسیله دروغ و تحریف با قرآن کریم ستیز می کنند و هتک حرمت وحی را آزادی بیان جلوه می دهند، زیرا این کتاب مقدس نژادپرستی و تجاوز را رد می کند.

جنبش نُجَباء با تأکید بر اینکه قداست قرآن تا ابد در دل و جان ما و هر انسان منصف آزاده ای جاودان است، افزود: ناگزیریم برای مقابله با توهین های مکرر به قرآن کری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد تبدیل سفارت سوئد به مرکز مطالعات قرآنی

پیشنهاد تبدیل سفارت سوئد به مرکز مطالعات قرآنی