مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 14:252023-06-22سياسي

تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اهواز+تصاویر


آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز با حضور علی افروس رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان، حجت الاسلام حزبه زاده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و صادق شاهوارپور مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان خوزستان و همچنین جمعی از مدیران و مسئولان دانشگاه برگزار شد.

در این آیین که جمعی از دانشجویان بسیجی نیز حضور داشتند، علی افروس رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با گرامیداشت روز بسیج اساتید که به مناسبت شهادت شهید مصطفی چمران نامگذاری شده است، اظهار کرد: دکتر چمران آگاه به زمانه در جامعه بودند در خصوص تقابل راهبردی و استکبار تخصص داشتند.

وی در ادامه بیان کرد: شهید چمران با توجه به تخصصشان که فیزیک پلاسما بوده است، مسائل علمی را رها کرده و به مبارزه با استکبار و در نهایت در جنگ تحمیلی با نقش آفرینی به فیض شهادت نائل شدند و نامشان جاویدان ماند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با بیان اینکه بسیج دانشجویی از یادگارهای امام راحل است، خاطرنشان کرد: در این زمان نیاز به تربیت نیروی بسیجی و فرهنگ بسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اهواز+تصاویر

تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اهواز+تصاویر