مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 07:302023-07-10سياسي

برگزاری انتخابات سالم نمی گذارد حق کسی ضایع شود


استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر برگزاری یک انتخابات سالم گفت: انتخابات دستاورد حرکت عظیم انقلاب اسلامی است، وظیفه اصلی ما برگزاری انتخاباتی است که در آن همه به مسئولیت خود عمل کرده و حقی از کسی ضایع نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، محمد کرمی در نشست اعضای ستاد انتخابات استان اظهار داشت: همه دستگاههای اجرایی با دقت به وظایف خود عمل کنند و امکانات کافی را برای برگزاری یک انتخابات سالم را فراهم نمایند.

وی افزود: امروز دشمن تمام توان خود را برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات بسیج کرده بنابراین باید بیشتر از همیشه در مقابل این توطئه ها هوشیار باشیم.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در برگزاری انتخابات سالم، آموزش اهمیت زیادی دارد بنابراین فرمانداران باید با تشکیل دوره های آموزشی مداوم  مشکلات احتمالی را برطرف کنند.

وی با تاکید بر برگزاری یک انتخابات سالم افزود: برگزاری انتخابات سالم وظیفه همه ماست چرا که انتخابات دستاورد حرکت عظیم انقلاب اسلامی است.

کرمی ادامه داد: دشمن همیشه از فاصله ها برای اجرای منافع خود استفاده می کند بنابراین همه باید در کنار یکدیگر با هم افزایی کارها را به پیش ببریم.

وی تاکید کرد: وظیفه اصلی ما برگزاری انتخاباتی است که در آن همه به مسئولیت خود عمل کرده و حقی از کسی ضایع نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری انتخابات سالم نمی گذارد حق کسی ضایع شود

برگزاری انتخابات سالم نمی گذارد حق کسی ضایع شود