مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 14:252023-07-14سياسي

مشکلات جامعه و جغرافیای محروم را با کار جهادی رفع می کنیم


دبیر قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) گفت: باید کار جهادی را همه با هم دنبال کنیم چراکه این امر مرزبندی نداشته و قرار است مشکلات جامعه و جغرافیای محروم حل شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) گفت: باید کار جهادی را همه با هم دنبال کنیم چراکه این امر مرزبندی نداشته و قرار است مشکلات جامعه و جغرافیای محروم حل شود.

سردار جمال الدین آبرومند، امروز جمعه 23 تیر در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان جنوبی که با حضور استاندار در تالار شهید رجایی استانداری برگزار شد اظهار کرد: محرومیت زدایی در حوزه های مختلف و روستاها با همکاری مردم و دولت از برنامه های مهمی است که توسط این قرارگاه در کشور پیگیری می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی به اهمیت تحقق طرح های محرومیت زدایی در مناطق مختلف کشور اشاره کرد و گفت: هدف اصلی ما این است که ظرفیت و توانمندی را در جامعه هدف ایجاد کنیم.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) بیان کرد: به دنبال رفع محرومیت ها در حوزه آب، ساخت مسکن، مدارس، راه روستایی، حوزه آبخیزداری و آبخوان داری، اشتغالزایی، تقویت حوزه کشاورزی و دانش بنیان هستیم تا ماندگاری جمعیت رقم بخورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات جامعه و جغرافیای محروم را با کار جهادی رفع می کنیم

مشکلات جامعه و جغرافیای محروم را با کار جهادی رفع می کنیم