مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 14:402023-07-13سياسي

تولید بیش از یک میلیون نهال در لرستان


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان از تولید یک میلیون و 805 نهال تولید شده در 5 نهالستان فعال استان خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان از تولید یک میلیون و 805 نهال تولید شده در 5 نهالستان فعال استان خبر داد.

حسین میرزایی امروز 22 تیرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری برای تولید و کاشت نهال باعنوان هر ایرانی سه نهال و به منظور پویش مردمی تولید و کاشت یک میلیارد اصله نهال اقدامات خوبی انجام داده است.

وی افزود: در نهالستان بام لرستان گونه هایی از قبیل بنه، کاج بروسیا، سرو داغداغان و ارغوان به میزان 580 هزار اصله نهال تولید شده که از این تعداد نهال تولید شده 250 هزار اصله آن توزیع شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان به 225 هزار اصله نهال تولید شده در نهالستان زاغه اشاره کرد و گفت: از این میزان نهال تولید شده 132 هزار اصله در میان مردم توزیع شده است.

میرزایی بیان کرد: همچنین 260 هزار اصله نهال اکالیپتوس و بنه در نهالستان ولی عصر (ع) پلدختر تولیده شده که 165 هزار اصله از آن توزیع شده است.

این مقام مسئول اظهار کرد: در نهالستان پارک جنگلی شوراب 400 هزار اصله نهال صنوبر، ارغوان، داغداغان، بنه، زیتون تلخ، بادام تلخ، افرا، بروسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید بیش از یک میلیون نهال در لرستان

تولید بیش از یک میلیون نهال در لرستان