مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 18:302023-07-20سياسي

نه زیر بار ظلم می رویم و نه به کسی ظلم می کنیم


رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: خدا را شکر در 45 سالی که از انقلاب سپری می شود عملا به همه دنیا ثابت کردیم حسینی هستیم، نه زیر بار ظلم می رویم و نه به کسی ظلم می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با حضور در اردوگاه دانشجویان دانشگاه علوم و فنون شهید ستاری ضمن تسلیت فرا رسیدن عزای سالار و سرور شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین و یاران با وفایش گفت: جهان، رهبران به اصطلاح انقلابی و آزادی خواه فراوانی را به خود دیده است که پرچم دار آزادی خواهی هستند و ملت ها به آن ها افتخار می کنند و آن ها را جزو هویت خودشان می دانند.

وی با بیان اینکه در میان تمام مدعیان انقلابی گری و آزادی خواهی در دنیا هیچکس به اندازه امام حسین(ع) نتوانسته دل ها را مجذوب خودش کند، افزود: امام حسین(ع) در همه جا دارای مقبولیت، محبوبیت و مکتبش مورد توجه آزادی خواهان عالم قرار گرفته است و در هیچ جای دنیا کسی مثل آن حضرت وجود ندارد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به 48 هزار شهید ارتش در دفاع مقدس افزود: هر کدام از این شهدای عزیز یک دایره تاثیر گذاری اعجاب انگیزی دارند که با گذشت زمان آن تاثیرگذاری بیشتر می شود، مثل شهیدان صیاد شیرازی، ستاری و آبشناسان و بزرگانی مثل شهید حاج قاسم سلیمانی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نه زیر بار ظلم می رویم و نه به کسی ظلم می کنیم

نه زیر بار ظلم می رویم و نه به کسی ظلم می کنیم