مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 07:302023-06-25اقتصادي

عباسپور: ارتقاء کیفیت خودروهای داخلی از تاثیرات واردات خودرو است


سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی معتقد است که دو اثر اصلی واردات خودروهای کارکرده تأثیر بر قیمت تمام شده و کیفیت خودروهای داخلی است.

- سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی معتقد است که دو اثر اصلی واردات خودروهای کارکرده تأثیر بر قیمت تمام شده و کیفیت خودروهای داخلی است.

روح الله عباسپور در گفت و گو با ایسنا در رابطه با تأثیر واردات خودروهای کارکرده به کشور، با بیان اینکه دلیل اصلی تصویب لایحه واردات خودروهای کارکرده، تنظیم بازار داخلی است، اظهار داشت: واردات خودروهای کارکرده دو اثر خواهد داشت؛ اولین اثر اینگونه واردات این است که هم می تواند روی کاهش قیمت خودرو تأثیر بگذارد و هم اینکه می تواند بر ارتقاء کیفیت خودروها اثر داشته باشد.

نماینده مردم بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی افزود: وقتی خودروی باکیفیت وارد کشور می شود، خودروسازان داخلی نیز در رقابت با آنها مجبورند با اعمال استانداردها، تعامل با مراکز علمی و دانشگاهی و تعامل با خودروسازان بزرگ دنیا نسبت به ارتقاء کیفیت خودروهای خود اقدام کنند، پس واردات دو اثر دارد که هم روی قیمت تمام شده و هم روی کیفیت آنها است.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان درباره مباحثی که پیرامون میزان تعرفه های واردات خودروهای کارکرده وجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عباسپور: ارتقاء کیفیت خودروهای داخلی از تاثیرات واردات خودرو است

عباسپور: ارتقاء کیفیت خودروهای داخلی از تاثیرات واردات خودرو است