مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 14:452023-06-22سياسي

«مهمان مامان»؛ یک پیشنهاد نقلی تابستانه


چطور است در اولین آخر هفته تابستان، از خوراکی و نوشیدنی هر چه هست بیاورید، اهل خانه را صدا بزنید و یک فیلم ایرانی و جذاب را دسته جمعی تماشا کنید و لذت ببرید، - گروه زندگی: تابستان هم رسماً شروع شد، هر چند گرمایش از قبل، خوب بازارگرمی کرده بود، ولی حالا اسم و رسم تابستان آمده تا این واقعیت را به رخ تک تکمان بکشد که ای شمایی که آخر هفته غصه تان می گرفت که چه کار کنیم که اوقات خود و خانواده مان به خوبی بگذرد، حالا سه ماه، حکم همان آخر هفته را دارد و هر جور شده باید برنامه ریزی و مدیریت را شروع کنیم.

حالا یک وقت خوف برتان نداردها، شاید ما زیادی شلوغش کردیم و آش آنقدرها هم شور نیست، آخر هم امتحان دانشجویان تمام نشده و هم، همه باید سرکار برویم و تعطیلات فقط برای بچه ها و معلمان عزیز کمی واقعی تر است و بس.

تازه، ما هم برای شما پیشنهادهای نقلی داریم به جمع و جوری و شیرینی یک نقل.

پس برای تمرین هم شده، همین آخر هفته ها را غنیمت بدانید که تضمینی، ضرر نخواهید کرد! مثلاً چطور است همین اول تابستانی و درنخستین آخر هفته اش، از خوراکی و نوشیدنی هر چه در خانه هنوز باقی است را در چند ظرف دلبر و لیوان های دم دستی تر جا دهید، دختر و پسر خانواده، خواهر و برادر، مادر و پدر، مادربزرگ و پدربزرگ، هر که در خانه است و هر فامیل اهل دلی که ممکن است بیاید را ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مهمان مامان»؛ یک پیشنهاد نقلی تابستانه

«مهمان مامان»؛ یک پیشنهاد نقلی تابستانه