مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 10:252023-07-18سياسي

میرمحمدی: علت عدم شفافیت درباره نحوه هزینه کرد عواید حاصل از موقوفات چیست؟


یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: عدم شفافیت و اطلاع رسانی درباره نحوه هزینه کرد عواید حاصل از موقوفات و عدم تلاش موثر برای تبدیل به احسن کردن موقوفات از جمله محورهای تحقیق و تفحص از سازمان اوقاف و امور خیریه کشور است.

- یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: عدم شفافیت و اطلاع رسانی درباره نحوه هزینه کرد عواید حاصل از موقوفات و عدم تلاش موثر برای تبدیل به احسن کردن موقوفات از جمله محورهای تحقیق و تفحص از سازمان اوقاف و امور خیریه کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید جلیل میرمحمدی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و به عنوان نماینده متقاضیان تحقیق و تفحص از سازمان ملی اوقاف و امور خیریه کشور بیان کرد: ما در طول این دو سال تلاش کردیم که کار به تحقیق و تفحص نرسد و علی رغم جلسات متعددی که با حضور رییس سازمان اوقاف و وزیر سابق و وزیر فعلی ارشاد برگزار کردیم نتیجه ای حاصل نشد و مسیر تدبیر اوقاف در کشور به گونه ای پیش می رود که روز به روز نارضایتی مردم از نحوه مدیریت در این حوزه افزایش می یابد.

وی در ادامه اظهار کرد: وقتی یک نهاد مقدس برای توزیع ثروت و توسعه امور عام المنفعه خیر است اما در عمل شاهد سوء استفاده برخی افراد با سند سازی ها هستیم که این ها افراد خاصی بوده، این وضعیت منجر به نارض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میرمحمدی: علت عدم شفافیت درباره نحوه هزینه کرد عواید حاصل از موقوفات چیست؟

میرمحمدی: علت عدم شفافیت درباره نحوه هزینه کرد عواید حاصل از موقوفات چیست؟