مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 11:552023-07-15اقتصادي

حمایت ویژه وزیر از بخش کشاورزی خراسان جنوبی


رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از موافقت وزیرجهاد کشاورزی برای اختصاص بیش از 610 میلیارد تومان اعتبار به بخش کشاورزی استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی جعفری، رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران  از موافقت مقام عالی وزارت برای اختصاص اعتبارات به کشاورزی استان در دیدار با مقامات وزارت جهاد کشاورزی خبر داد و اظهارداشت: به دلیل پایین بودن میزان اعتبارات تبصره 18 پیگیری برای اختصاص اعتبار ویژه توسط بانک کشاورزی کشور درخصوص طرح های اولویت دار بخش کشاورزی استان انجام شد.

وی افزود: در این دیدار 500 میلیارد تومان به صورت ویژه برای معرفی و استفاده در اجرای طرح های اولویت دار از جمله کارخانجات شیر، سردخانه، کشتارگاه طیور و کارخانجات فراوری تخصیص داده شد.

وی گفت: در بحث طرح های مکانیزاسیون و همچنین پرداخت اعتبارات سرمایه ای بذر در استان، وزیر جهاد کشاورزی دستور پرداخت 110 میلیارد تومان را صادر کرد.

وی به رفع ممنوعیت پرداخت تسهیلات به طرح های سردخانه کشتارگاه و لبنیات در بانک کشاورزی اشاره کرد و افزود: دستور پرداخت 20 درصد تسهیلات دریافتی و امهال 80 درصد باقیمانده نیز صادر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت ویژه وزیر از بخش کشاورزی خراسان جنوبی

حمایت ویژه وزیر از بخش کشاورزی خراسان جنوبی