مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 21:352023-07-13سياسي

میرسلیم و رحیم پور ازغدی ؛ یک روح در دو پیکر / آنها اصل قصه را گفتند


این دو بزرگوار با همین دو سخن خود، تمام ریشه مصائب اصلی کشور را علنی کرده اند: غلبه گفتمانِ حق با ماست و مخالفان ما گمراهند و ما می توانیم با هر ادبیاتی با آنان حرف بزنیم و هدایت شان کنیم و لازم باشد، - این دو بزرگوار با همین دو سخن خود، تمام ریشه مصائب اصلی کشور را علنی کرده اند: غلبه گفتمانِ حق با ماست و مخالفان ما گمراهند و ما می توانیم با هر ادبیاتی با آنان حرف بزنیم و هدایت شان کنیم و لازم باشد، برخورد هم می کنیم در سپهر سیاسی ایران.

ترجمه و نمود بیرونی این گفتمان را در همه عرصه های سیاسی و اجتماعی و فرهنگی می توان به وفور دید: در بررسی صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری و مجلس، در استخدام ها، در گزینش اعضای هیات های علمی دانشگاه ها، در دادن مجوزهای اقتصادی، در ممیزی فیلم ها و سریال ها، در میزان برخورداری رسانه ها از آزادی بیان و .

عصر ایران - اخیراً دو نقل قول از دو چهره مطرح جریان اصولگرا در کشور مطرح شده است.

  یکی آقای مصطفی میر سلیم است که با دفاع از فیلترینگ گفته: مسؤولان برای این در شبکه های اجتماعی فیلتر شده مانند توییتر حضور دارند که به آن ها که در تله دشمن افتاده اند هشدار دهند.

  وی در پاسخ به این سوال که شما برای نجات گمراهان گرفتار در توییتر در این شبکه اجتماعی فعال هستید؟ گفت: بله، طبیعتاً، ما موظفیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میرسلیم و رحیم پور ازغدی ؛ یک روح در دو پیکر / آنها اصل قصه را گفتند

میرسلیم و رحیم پور ازغدی ؛ یک روح در دو پیکر / آنها اصل قصه را گفتند