مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 20:452023-07-15ورزشي

ورزش، پیشران توسعه و پیشرفت/مسابقات ساحلی را میزبانی خواهیم کرد


بخشدار ایلخچی با اشاره به همت هیئت والیبال ایلخچی و دهیاری روستای آق گنبد در فراهم سازی زیرساخت های لازم، گفت: شرایط برگزاری تمامی مسابقات ساحلی را در این منطقه ایجاد خواهیم کرد.

- رامین نظامی خواه در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه والیبال یکی از ورزش های ریشه دار و مورد علاقه مردم منطقه ایلخچی می باشد، افزود: علی رغم همت دولت محترم و ارکان نظام که به احیای دریاچه ارومیه توجه داشته است با این نگاه این مکان را به عنوان میزبان مسابقات والیبال ساحلی انتخاب کردیم که ما هم به نوبه خودمان نشان دهیم تا به دنبال احیای آن هستیم ولی یکی از پیش نیازهای این کار حضور و مشارکت جوانان محلی می باشد.

بخشدار ایلخچی عنوان داشت: منظور از مشارکت جوانان یعنی شرکت در کشاورزی اصلاح الگوی کشت، تثبیت مشاغل جایگزین و مسائلی از این حیث چرا که مدیریت حوزه آبخیز بدون مشارکت اهالی منطقه ممکن نخواهد بود.

نظامی خواه یادآور شد: با توجه به اینکه 2 سال قبل هم در این منطقه یک دور مسابقات والیبال ساحلی در سطح شهرستان ولی در سطح کیفی پایین تر این بار به همت هیئت والیبال ایلخچی و دهیاری روستایی آق گنبد سعی کردیم زیر ساخت های برگزاری تمامی مسابقات ساحلی از جمله والیبال ساحلی را مهیا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش، پیشران توسعه و پیشرفت/مسابقات ساحلی را میزبانی خواهیم کرد

ورزش، پیشران توسعه و پیشرفت/مسابقات ساحلی را میزبانی خواهیم کرد