مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 10:552023-06-26اقتصادي

استارت آپ های حوزه مالی مشمول حمایت کلینیک نوآوری بانک ملی می شوند


بانک ملی با افتتاح کلینیک نوآوری، اقدام به جذب نخبگان و حمایت از شرکت ها و استارت آپ ها و کسب و کارهای فعال در حوزه صنعت بانکداری کرده است.

- بانک ملی با افتتاح کلینیک نوآوری، اقدام به جذب نخبگان و حمایت از شرکت ها و استارت آپ ها و کسب و کارهای فعال در حوزه صنعت بانکداری کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در حاشیه بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ، کلینیک نوآوری فینوداد با رویکرد حمایت و حفظ پایداری کسب و کارهای نوپا در حوزه بانکداری معرفی شد و فعالیت خود را آغاز کرد.

این مرکز نوآوری در راستای توسعه نوآوری و فناوری مالی و بانکی با محوریت بانک ملی ایران و سرمایه گذاری گروه شرکت های سداد تشکیل شده است.

این مرکز مأموریت خود را فراهم آوری زیرساخت، منابع، تجارب و شبکه موردنیاز کارآفرینان در نظر گرفته است.

شناسایی و جذب نخبگان، حضور در دانشگاه های معتبر، راه اندازی و تجهیز فضای کار اشتراکی از اولویت های این مرکز نوآوری است که با ارائه برنامه های مختلف در توسعه شبکه کارآفرینی و ارزش آفرینی میان دانشجویان و کارآفرینان مرتبط با دانشگاه، نقش فعالی را ایفا خواهد کرد.

هر کسب وکار در حوزه های مرتبط با فعالیت بانکداری و فین تک که محصول یا خدمت فناورانه ای ارائه کند، مشمول حمایت های این مرکز نوآوری خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استارت آپ های حوزه مالی مشمول حمایت کلینیک نوآوری بانک ملی می شوند

استارت آپ های حوزه مالی مشمول حمایت کلینیک نوآوری بانک ملی می شوند