مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 13:252023-07-03اقتصادي

تعهد تأمین حداقل 1500 ناوگان حمل و نقل برای اربعین در خوزستان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: طبق ابلاغ وزارت کشور، دستگاه های اجرایی این استان متعهد به تأمین حداقل یک هزار و 500 ناوگان حمل و نقل برای اربعین حسینی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد جولانژاد پیش از ظهر امروز دوشنبه در دومین جلسه حمل و نقل سوخت ستاد ویژه اربعین حسینی (ع) استان خوزستان اظهار کرد: سال گذشته بیش از 2 میلیون و 400 هزار زائر از پایانه های مرزی خوزستان تردد داشتند که سهم پایانه مرزی بین المللی شلمچه از این میزان 72 درصد و پایانه مرزی چذابه 28 درصد بود.

وی افزود: طبق آمارهای اعلام شده در یک بازه زمانی 17 روزه (از 16 شهریور تا اول مهرماه سال گذشته) 24 درصد زائران ایرانی که از دو مرز خوزستان وارد کشور شدند از ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری برای تردد استفاده کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: وزارت کشور به منظور تأمین ناوگان مورد نیاز حمل و نقل عمومی، تعداد سه هزار و 950 دستگاه را به وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی ابلاغ کرد که با توجه به تردد قابل توجه از هر دو مرز شلمچه و چذابه و همچنین استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی، دستگاه های اجرایی استان متعهد به تأمین حداقل یک هزار و 500 ناوگان حمل و نقل مورد نیاز دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعهد تأمین حداقل 1500 ناوگان حمل و نقل برای اربعین در خوزستان

تعهد تأمین حداقل 1500 ناوگان حمل و نقل برای اربعین در خوزستان